Samorządowe Przedszkole Nr 139 leży
w centrum Krakowa, otoczone zielenią
w miejscu bezpiecznym, odległym od miejskiego hałasu.
Budynek przedszkolny jest parterowy, otoczony z każdej strony ogrodem. Sale w których przebywają dzieci są duże, jasne, bardzo dobrze wyposażone w nowe meble, sprzęt, pomoce dydaktyczne oraz zabawki. W ogrodzie jest dużo zieleni, a także ciekawy, kolorowy i funkcjonalny sprzęt do ćwiczeń i zabaw ruchowych.
Dzieci
z naszego przedszkola biorą udział
w licznych konkursach zdobywając nagrody
i wyróżnienia. Jest to zasługą wykształconej
i dobrze przygotowanej kadry pedagogicznej.
Wydajemy gazetkę "Nowiny i Nowinki",
z której można dowiedzieć się, co się dzieje ciekawego
w naszym przedszkolu. Wszyscy pracownicy tworzą wspaniałą atmosferę sprzyjającą rozwojowi dziecka.
|
|
Przedszkole zapewnia
-
kadrę pedagogiczną o wysokich kwalifikacjach
-
jasne kolorowe dobrze wyposażone sale przedszkolne
-
duży bezpieczny i zielony ogród
-
trzy pełnowartościowe i urozmaicone posiłki przygotowane z myślą o dzieciach
-
prezentację prac plastycznych dzieci
-
codzienne twórcze i ciekawe zajęcia wychowawczo-dydaktyczne
-
zajęcia gimnastyczne - korygujące wady postawy
-
pomoc psychologiczno-pedagogiczną
-
wyjścia do teatru, muzeów i na wystawy
|
Wizja
Dobra współpraca
z rodzicami. Twórczy
i kreatywny nauczyciel. Dzieci opuszczające przedszkole rozpoznawalne
w środowisku lokalnym. Programy dostosowane do potrzeb
i możliwości dzieci. Dobrze wyposażony plac zabaw. Precyzyjny system praw
i obowiązków. Zaufanie
i partnerstwo. Pielęgnowanie tradycji przedszkola. Swobodna realizacja dziecięcych pomysłów
Misja
Wzmacniamy wiarę dziecka we własne siły i możliwości oraz zapewniamy mu osiągnięcie sukcesu.
Jesteśmy po to, aby wykorzystując naturalną potrzebę działania dziecka stwarzać takie sytuacje, które wyzwolą jego przeżycia
i skłonią do kreatywnego ich wyrażania.
Zmierzamy do tego, aby dziecko było świadomym
i wrażliwym odbiorcą oraz twórcą sztuki.
Pragniemy, aby tworzenie dawało naszemu przedszkolakowi radość
i nauczyło go twórczo myśleć
i działać w przyszłości.
Nauczyciele mają wypracowane metody pracy zarówno
z dzieckiem zdolnym jak
i z dzieckiem z trudnościami. Stosują indywidualne metody
i zróżnicowany stopień trudności zadań wykonywanych przez dzieci, dostosowany do jego zainteresowań
i umiejętności.